Rabu, 12 September 2012

LUBUK MEMANCING JENAHAK PANGGANG

Aku menambah blog Lubuk Jenahak panggang dalam koleksi blog aku kerana aku ingin berkongsi maklumat tempat memancing dengan pemancing2 seluruh Malaysia. Bukan apa, kekadang aku sendiri buntu apabila mencari tempat memancing. Mungkin dengan adanya blog ini aku berusaha mencari maklumat yang aku boleh jadikan diari aku sendiri. Selain diari aku sendiri, aku juga boleh berkongsi dengan pemancing lain selain itu aku juga boleh meminta maklumat dari pemancing lain. mungkin maklumat yang aku tulis ini tidak tepat atau kurang maklumat, aku mohon maaf dan berharap pemancing boleh mendapatkan maklumat dalam blog lain. sesungguhnya yang maha betul tu dari Allah Yang Maha Berkuasa manakala segala kekurangan itu dari kita manusia. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Selain memancing, aku juga berminat dengan aktiviti ronda-ronda mengembara. Dengan itu, selain cerita memancing aku juga boleh menulis cerita-cerita perjalanan pengembaraanku.